Info verzending via B Post
NOTA: Door de grote drukte bij Bpost kan het zijn dat je pakket niet naar een thuis adres geleverd kan worden maar naar een afhaalpunt. Dit is echter buiten onze wil.
Hieronder geven we je de nota die we van B Post hebben ontvangen:
Met Black Friday, Sinterklaas, de eindejaarsfeesten en de coronacrisis zitten we in de drukste pakjesperiode van het jaar. Door de enorme volumes kunnen we niet garanderen dat we alle pakjes tijdig bij uw klant thuis kunnen afleveren.
Om ervoor te zorgen dat uw klanten hun pakjes toch zo snel mogelijk ontvangen, nemen we tijdelijk uitzonderlijke maatregelen:
Vanaf maandag 23 november is het mogelijk dat we uw pakje naar een bpost Afhaalpunt sturen in plaats van naar het thuisadres.
In functie van de woonplaats van de bestemmeling kan het zijn dat we het pakje vanaf maandag leveren bij Decathlon.
Door gebruik te maken van het netwerk van bpost Afhaalpunten en Decathlonpunten is uw zending sneller beschikbaar voor uw klant, ook in drukke pakjestijden. Het is overigens slechts een klein deel van de pakjes, die normaal gezien thuis worden geleverd, die rechtstreeks naar een bpost Afhaalpunt of een Decathlonwinkel zullen gaan.
Uw klant zal een e-mail ontvangen
We zullen uw klant in een e-mail laten weten dat zijn pakje naar een bpost Afhaalpunt of Decathlon werd verstuurd en niet naar hem thuis. U en uw klant kunnen het pakje ook monitoren via Track & Trace en in de My bpost app.
We begrijpen dat deze oplossing een extra inspanning vraagt van uw klanten, maar zijn ervan overtuigd dat dit een degelijk alternatief is dat eindklanten in staat stelt hun pakje tijdig in handen te krijgen. Zo maken we er samen een mooie eindejaarsperiode van!
Met vriendelijke groeten,
Pascal De Greef
Executive Vice President Parcels Benelux
Beoordelingen
Er zijn geen beoordelingen gevonden.